Jag är inte gravid, jag är bara tjock!

Om livet, träningen och att försöka vara nöjd med sig själv. Jag är en 3 barns mamma med barn som föddes 2006, 2008 och 2015.

yoga

Publicerad 2018-09-09 22:20:42 i Otaggad,

Helgen har varit lugn, behövdes nog. I går kunde jag knappt gå för mitt ben ville inte alls vara med. Bara vek sig helt plötsligt. 
Idag har jag bara haft lite ont, tog mig faktiskt iväg på yogan som började i hoby i dag. Hoppas verkligen det blir bättre nu. 

Ska snart krypa i säng. Är jätte trött. 
Undrar om jag ska ringa rektorn i morgon eller om han faktiskt har bokat in ett möte. Funkar inte alls att släppa allt för att åka och hämta kevin när det inte blir som han vill i skolan. Egentligen orkar jag inte detta just nu. Men men är väl bara att bita ihop. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela