Jag är inte gravid, jag är bara tjock!

Om livet, träningen och att försöka vara nöjd med sig själv. Jag är en 3 barns mamma med barn som föddes 2006, 2008 och 2015.

vända?

Publicerad 2018-09-11 11:22:24 i Lifeisabitch,

Undra när det ska vända.... blir så trött på att precis allt går emot en.. hela tiden.. nu har smärtan i ischiasnerven (gissning) förflyttat sig upp i ryggen oxå. 
Det börjar bli höst jag är super orolig att jag blir så där dålig igen, på hösten brukar de flesta med depressioner bli sämre. 
Jag verkar inte ens få läsa företagsekonomi 2 via komvux då de inte har den utbildningen längre. Hur sjutton ska jag få ett annat arbete. 
Jag blir helt slut av att bara tänka på det. 
Blir ingen promenad i dag då jag ska vila mitt ben, så jag förhoppningsvis kan jobba i morgon! 

Jag blir så fruktansvärt trött på allt. Varför kan inget gå framåt med lite solsken istället för regn. 

Glömde ta alla mina mediciner igår.. undrar om kanske setralinen påverkar mående så snabbt? Undrar om jag kommer börja blöda floder igen nu när jag missade p-pillet ? (Har ju faktiskt bara varit lite små (torkat blod) flytningar sista veckan. Är väl säkert flera cellförändringar med min tur. Elvanse ska ju gå ur kroppen så den borde ju inte göra något att man glömt en dag. 

Vet inte om jag är täppt för allergi eller för förkylning:/ hatar min kropp, hatar mig själv..
Varför så många prövningar hela tiden? 
Kalas på söndag för Angelina som fyller år på måndag.. Hur ska jag orka? 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela