Jag är inte gravid, jag är bara tjock!

Om livet, träningen och att försöka vara nöjd med sig själv. Jag är en 3 barns mamma med barn som föddes 2006, 2008 och 2015.

Mormors födelsedag!

Publicerad 2018-09-16 11:40:17 i Livet,

Fast det gått så många år känns det inte verkligt! Känns som vi bara inte har hunnit ses men att du är där hemma. Usch många tankar idag. 

Inga barn ville vara med på bild så fick bli på våra fötter. Tyvärr är Angelina på kottis detta året oxå och missar den årliga fikan i minneslunden. Då det blir för sent att åka hit i kväll.

Snart ska vi hem och förbereda för kalaset. Angelina fyller 12 år i morgon! Helt sjukt. 

Usch tänk vad mycket lättare allt hade varit om man själv med bara försvann.. det är så mycket ibland. 
Gör jag rätt eller gör jag fel? Tänk om jag tar på mig för mycket igen. Tänk om jag blir sådär dålig igen. 

Hade velat ha mormor hos mig som bara kunde krama mig och säga att allt kommer att bli bra ♡ 

Tänker på Inga väldigt mycket. Är Så dålig på att höra av mig till henne. Vi skulle hälsa på i sommar men har ännu inte varit där :/ måste verkligen ta tag i det snart. I alla fall ringa henne ♡ det är så hemska tankar som ploppar upp i bland :/ 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela