Jag är inte gravid, jag är bara tjock!

Om livet, träningen och att försöka vara nöjd med sig själv. Jag är en 3 barns mamma med barn som föddes 2006, 2008 och 2015.

En sådan där dag!

Publicerad 2018-09-05 20:06:15 i Lifeisabitch,

Skit.. 
Började redan igår på föräldramötet i Angelinas skola. Gud vad utanför jag kände mig på något sätt. 
Idag på jobbet har det varit kass stämning. Jag är förkyld, ögonen rinner, ont i magen och i huvudet. Tyckte jamie var varm nu när jag la henne men vågar varken ta tempen på henne eller mig. 

Vi har haft pappa med familj på middag, trevligt men skönt de är över. 

Vill bara gräva ner mig och försvinna bort. Idag är en sådan dag när allt kommer ifatt.. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela