Jag är inte gravid, jag är bara tjock!

Om livet, träningen och att försöka vara nöjd med sig själv. Jag är en 3 barns mamma med barn som föddes 2006, 2008 och 2015.

Vårruset 2018

Publicerad 2018-05-10 09:30:25 i Lifeisabitch,

Bajs dagen blev bättre. Mamma blev tydligen frigiven vilket jag inte förstår. Nu funderar jag ju ännu mera på det.

Jag genomförde vårruset. 5km runt en sjö i Växjö . Jag började pw i 2 km sen joggade jag till och från resten. Var så skönt att komma mål ♡ fy fan vad bra jag är. Tog 46,59 min. Förra året hade jag skrivit att det tog 46 min så samma tid :-)

Bröt bara 2 gånger igår. Men det behövdes nog. Tur man har så underbara kollegor! Men gillar inte att andra ser mig ledsen blir bara ännu mera ledsen. Men det är bara att gråta och börja om.

Idag blir det inte många knop, barnen behöver duscha och vi måste packa. I helgen blir det inte mycket vila tyvärr.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela