Jag är inte gravid, jag är bara tjock!

Om livet, träningen och att försöka vara nöjd med sig själv. Jag är en 3 barns mamma med barn som föddes 2006, 2008 och 2015.

Ute efter?

Publicerad 2018-05-21 22:51:50 i Allmänt, Livet,

Undrar vad vissa människor tänker och är ute efter? Ibland passar det och ibland inte ? 
 
Måste säga jag haft en riktigt bra dag. Fast finnen i örat sitter där och gör ont 😂🤪 cyklade till och med och lämnade Jamie på förskolan. 
 
Hittat en ny kompis Men tyvärr går det inte ladda upp bild just nu.. protein glass 😍
 
 
I morgon är det massage så hoppas verkligen inte den blir avbokad. Tror det blir promenad innan, annars blir det kanske inte av. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela