Jag är inte gravid, jag är bara tjock!

Om livet, träningen och att försöka vara nöjd med sig själv. Jag är en 3 barns mamma med barn som föddes 2006, 2008 och 2015.

Stand in pappa

Publicerad 2018-05-06 22:49:04 i Allmänt,

Idag fick jag äran att vara stand in pappa på neonatal. Så Skönt att få träffa Johanna och få prata av sig lite. Mysigt att få se lilla Tyr oxå. 😁 så otroligt liten. Nu vågade han strax under 1500g. Jag vågade inte röra honom tänkte mest på alla bakterier osv som finns överallt. Önskar så jag kunde hjälpa till med något. ♡

Fick reda på nu innan jag skulle lägga mig att mamma här rättegång i morgon:/ segt att behöva tänka på det men endå skönt att någon faktiskt berättar saker för mig.

Helgen har varit underbar, I fredags skulle jag bara gå över med mjölk till Maria men blev Sittande där och 2 cider slank ner. Super trevligt och spontant 😍. Började lördagen med scones.
 
Senare överraskade vi en arbetskamrat, hon blev super rädd och hade inte alls trott något 👌😁
Och som jag skrev, fick jag träffa Johanna!

Nu vaknade jamie med och ville inte somna om, hon var törstig. Så fick henne att ta på sig blöja och dricka ett stort glas mjölk men nu ligger hon i vår säng. Synd man sover så dåligt när hon ligger där.

På onsdag blir en lång dag öppnar på morgonen 6:15, jobbar till 15:30 sen hem och vända för att vidare till vårruset. Ska bli kul fast jag inte alls känner för det. Är nog för jag inte "tränat"
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela