Jag är inte gravid, jag är bara tjock!

Om livet, träningen och att försöka vara nöjd med sig själv. Jag är en 3 barns mamma med barn som föddes 2006, 2008 och 2015.

Promenad

Publicerad 2018-05-08 10:40:23 i Allmänt,

Idag är promenaden gjord. Skönt. I morgon är det dags för vårruset men att rusa blir det inte kommer ta det lungt men tänker nog jogga en bit då och då. Önskar jag kunde vara snabbare än förra året.. i alla fall 1minut .. Men vi får se. Förra året hade jag ju joggat lite innan nu har jag inte alls joggat något.

Vilket underbart väder det är ute idag.
Men innan barnen kommer hem blir det soffan och bara ta det lungt. Inga måsten, inget alls. Diskmaskinen och tvättmaskinen tar jag när de är hämtade. Tror minsann jag ska cykla och hämta jamie i dag oxå. Men vi får se

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela