Jag är inte gravid, jag är bara tjock!

Om livet, träningen och att försöka vara nöjd med sig själv. Jag är en 3 barns mamma med barn som föddes 2006, 2008 och 2015.

.....

Publicerad 2018-05-17 13:26:56 i Allmänt,

Det är bättre, varför känns det inte bättre ? 
Fick gå igenom allt i dag hos psykologen. Det var riktigt jobbigt. Jag kunde inte sluta gråta. Psykologen rådde mig vara hemma och vila. Som tur är har jag underbara kollegor som verka förstå me  jag har så dåligt samvete att jag ringde så sent och så jag inte kunde komma idag. 
Ikväll har vi trivselkväll med alla barn och föräldrar på jobbet men lika bra jag är hemma och vilar. Är helt slut. Bättre jag försöker jobba i morgon  i stället.. surt bara att förlora pengarna idag:/

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela