Jag är inte gravid, jag är bara tjock!

Om livet, träningen och att försöka vara nöjd med sig själv. Jag är en 3 barns mamma med barn som föddes 2006, 2008 och 2015.

Hemfärd

Publicerad 2018-03-13 10:51:21 i Allmänt,

Snart dags att bege sig till transfer som ska ta hos till flygplatsen. 
Försäkringskassan ringde mig om min sjukskrivning och hade massor frågor. Hon frågade om min årsinkomst men sådant kan ju jag inte. Sen undrade hon om hon fick ringa min läkare och lönekontoret. Läkaren vill de ska ringa så han får prata med dem. Naturligtvis så jag ja. Sa även att de kunde ringa min psykolog på psykiatrin. Hon på fk så även att om ja åker på semester, blir "vanligt" sjuk som magsjuka eller så måste jag höra av mig till dem. Nu sitter jag här med sjuk dåligt samvete att jag inte så jag var på semester. Varför är man så godtrogen ? Eller vad heter det. 
Ska jag behöva noja för att jag inte blir beviljad sjukpenning nu oxå ? Kanske man skulle gå ner ännu mera i tid på jobbet? Men jag vill ju jobba jag älskar ju mitt jobb på åryds förskola. 
 
Just nu känns allt bara kaos jag vill bara lägga mig ner och gråta. Varför kan inte allt få vara bra? Utan motgångar hela tiden ? 
 
Försöker tänka tillbaka på den underbara veckan vi haft här på Fuerteventura. I går tog fotograferna här en underbar bild på mig. Jag som aldrig gillar mig själv på bild, men denna fick de till. 
Vilken pingla! Och en god Mojito! 
 
Vilka underbara vänner man har som ställer upp i vått och torrt! Orkar lyssna och ge råd! Utan er hade jag nog inte orkat 💜

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2018-03-13 18:52:51

Underbar bild på en riktigt fin tjej 😍

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela