Jag är inte gravid, jag är bara tjock!

Om livet, träningen och att försöka vara nöjd med sig själv. Jag är en 3 barns mamma med barn som föddes 2006, 2008 och 2015.

Veckorna går

Publicerad 2018-06-10 23:09:34 i Otaggad,

Tiden bara rusar iväg. Jag försöker jobba med allt. Men har så svårt för förändringar, när det inte blir som jag tänkt.

Känner mig så ensam fast jag har massor underbara människor runt mig.

Joggade blodomloppet i alla fall, 7 min fortare än jag tog mig runt vårruset. Så himla nöjd. På tisdag ska jag ut och jogga min runda här hemma igen och hoppas jag kan slå tiden lite. Fast har ont i ryggen vid ena skuldebladet. Hopplöst.. speciellt att få ut och in Jamie i bilen. Fullspäckad vecka, aw på tisdag innan dess ska jag hinna med ut och röra på mig och tandläkaren. Hoppas johanna hinner ses en sväng oxå. Onsdag har vi studiedag, så ska utvärdera året som varit och planera för året som kommer. Fredag är det skolavslutning och Hampus tar studenten. Tyvärr jobbar jag så missar barnens avslutningar, snälla Hanna kommer köra upp barnen till kalmar så vi i alla fall hinner fira Hampus student lite.

Midsommar vill pappa vi ska komma till dem men jag vet inte om jag är sugen på det faktiskt. Lillebror fyller 5 år den dagen så jag får väl bita i hop.

Vi väntar på ett sommarpaket från min stora dag. Angelina har blivit beviljad. Får se om det blir skara sommarland eller Kolmården.

Måste nog försöka sova lite nu.. har lite att fixa med i morgon på min planering på jobbet...

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela