Jag är inte gravid, jag är bara tjock!

Om livet, träningen och att försöka vara nöjd med sig själv. Jag är en 3 barns mamma med barn som föddes 2006, 2008 och 2015.

--------

Publicerad 2018-06-24 03:23:19 i Lifeisabitch,

Jaha.. Hade verkligen behövt att någon klubbade mig, stekplåt i huvudet? Ligger här och bara vrider och vänder.. hatar när jag inte kan sova. Har sovit ca 3h men måste ju sova mera, blir lite som en stress när jag vet jag måste somna men inte kan.
Blev kattvakt lite till, men var riktigt skönt att köra iväg och mata Sixten. Började på en ny ljudbok innan.

Midsommar blev lite bättre än jag trodde det skulle bli. Fast är väl så att man ställer in sig på det värsta så kan det bara bli bättre. Fast hade hellre firat hemma eller med vänner. Men lillebror fyllde ju år så...

Läste min journal från besöket med läkaren på psykiatrin.. inget som tyder på adhd, men får i alla fall medicin utskrivet. Nästa vecka är sista besöket hos psykologen sen får jag höra av mig om jag mår sämre igen. Känns både skönt och läskigt på något sätt, fått så många råd och tips på hur jag ska tänka och vad jag ska jobba med, är rädd att börja må så dåligt igen.

Hade behövt ha hem min symaskin om den nu lever, mamma lånade den för sådär 3,5 år sen. Men ha inte velat be om den, då jag tycker det är så jobbigt att träffa henne. Men måste nog höra, det är ju faktiskt min. Fick den i 20års present av mamma och mormor.. Fast kanske bättre att köpa en ny så slipper jag prata med henne. 🤔😞 behöver ju inte ha en med alla specialfunktioner som den har och det är ju 12årsen jag fick den, den kanske inte alls funkar längre.. Men är inne i en "handla" period nu så skulle låta bli att handla så mycket. Men på något sätt tröstar man sig när man handlar. Ska ju helst spara pengar inte tömma sparkontot.

Satte i min navlpircing i fredags 🤣🤣 ser inte klokt ut haha för min mage är så svullen jämt. Tänk att hålet inte växt igen. Fast hålet i läppen verka växt igen helt, lite synd för gillade den piercingen men hade aldrig gått att ha bettskenan då så lika bra den är borta.

Jaha nu då?

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela