Jag är inte gravid, jag är bara tjock!

Om livet, träningen och att försöka vara nöjd med sig själv. Jag är en 3 barns mamma med barn som föddes 2006, 2008 och 2015.

Dag vid havet

Publicerad 2018-07-28 13:48:00 i Allmänt,

Gårdagen började inget vidare. Men typ noll sömn, och en man som var stressad och tjurig = en fru som tjurar ihop helt och ska inte följa med, som en liten två åring. Haha. Idag kan jag skratta åt mig själv men igår var jag verkligen inte i mitt esse.
Slutade med att jag följde med och såhär i efterhand blev dagen helt underbar. Både roligt och skönt. Blev inget åkande på wakeboarden för det blåste för mycket men mycket bad och solande. Mannens farbror har en sommarstuga på en ö. Med egna bryggor. Helt underbart 😍.
Kevin tränade på att simma själv massor, det har släppt nu han simmar jätte bra (på hans villkor) men där nådde han inte botten någonstans så han var tvungen. Jag fick honom nästan att hoppa i från bryggan oxå. Men det slutade med att mina glasögon drunknade 🤔🤭. Jag badar med dem men eftersom kevin skulle hoppa ner till mig i vattnet så bad jag honom lägga dem på bryggan. Men det blåste så mycket så helt plötsligt ser jag i ögonvrån i slowmotion att de trillar ner i vattnet. Men jag hinner inte fram. Varken jag eller mannen fixar att titta under vattnet men som tur är kunde mannens bror dyka och leta efter dem men han hittar inte dem :/ jag tror det är helt kört och vi ger upp. Men efter kanske 30min går jag bort och lägger mig och kollar i vattnet och där ligger något och blänker på botten. Mannens bror hoppade snällt ner igen och hämtade dem. *tur i oturen*
Vet när jag och lillebror var små så låg vi och kollade i vattnet och lillebrors glasögon trillade ner i vattnet och sjönk. Det var när det var kallt och på ett väldigt djup ställe så de såg vi aldrig igen.
Barnen fick gå in i mannens farbrors stuga så de kollade på film, ritade och fick glass 😁 medans vi låg på bryggan varvat med dopp i havet. 😍 bara en drink som saknades.
Kändes lite som vi trängde oss på men de verkade tycka det var roligt att vi kom. Men jag blir så osäker i sådana situationer.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela