Jag är inte gravid, jag är bara tjock!

Om livet, träningen och att försöka vara nöjd med sig själv. Jag är en 3 barns mamma med barn som föddes 2006, 2008 och 2015.

Besök

Publicerad 2018-07-03 08:50:22 i Lifeisabitch,

I söndags kom mamma med min symaskin. Gud vad jag saknat henne. Jag tror inte hon var påverkad av något, tyvärr har hon tappat många av sina tänder. Hon hade presenter till barnen, julklappar som inte blivit lämnade. Angelina märktes det på att hon saknat sin mormor. Kevin hade kompis här men han blev glad för presenterna jamie kände inte igen henne, men det är ju inte så konstigt.
Jag bjöd in henne, hon ville inte ha kaffe så tog ett glas vatten var. Hon verkade inte vilja sätta sig ner och vi pratade bara om alldagliga saker, hur det var, hur barnen mådde osv. Efter en liten stund så hon att hon skulle köra hem. Då ville jamie visa sitt rum, sagt och gjort. Vi följde med ut för att vinka och kolla på hennes motorcykel. Hon sa att vi gärna fick komma upp och hälsa på någon gång. Kändes som jag skulle börja gråta. Det är ju så svårt. Jag hoppas så innerligt att hon verkligen var ren när hon var här. Jag hoppas vi kan träffas igen, men tänk om hon inte var ren ? Jag har ju sagt att jag vill se skriftligt att hon är ren men det kommer hon aldrig visa inte ens om hon varit ren i 20år har hon sagt...

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela