Jag är inte gravid, jag är bara tjock!

Om livet, träningen och att försöka vara nöjd med sig själv. Jag är en 3 barns mamma med barn som föddes 2006, 2008 och 2015.

Det hade varit så lätt..

Publicerad 2018-01-29 22:18:37 i Lifeisabitch,

Om allt bara löste sig genom en diagnos..
Fått en chans redan på torsdag och göra en utredning. Men jag är tveksam, tänk om inte fk betalar och jag står där med en hemsk faktura. Hade varit kul och bra om man fick veta. Men är det värt det om man står med en skuld... får nog sova på saken..
Magkänslan just nu säger det är en dum idé. Kan ju lika väl vara depressionen som spökar det är ju så himla likt.. kanske jag bara vill ha en anledning till varför saker är som de är. Nej sova lite nu..

Super skönt att jag orkade med innebandyn.. fast fick en hård boll mellan benen svider fortfarande lite.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela