Jag är inte gravid, jag är bara tjock!

Om livet, träningen och att försöka vara nöjd med sig själv. Jag är en 3 barns mamma med barn som föddes 2006, 2008 och 2015.

Tisdag

Publicerad 2018-02-14 08:31:35 i Otaggad,

I går var en riktig skit dag! Bara bråk med både barn och man.. började redan på morgonen sen när han kom hem från jobbet och barnen var hemma från skolan.. känns inte som jag gjorde annat än grät. Tur man kan bita ihop bitvis och tur att jag jobbar med så underbara människor.
Tror medicinen gör lite nytta allt känns inte helt hopplöst som innan och det är inte riktigt lika många tankar hela tiden.

Nu är jag sjukskriven 25% fram till 18 mars. Så kommer vara hemma en dag i veckan. Enligt doktorn ska jag ta det lungt och vila, göra saker jag tycker är roligt och röra på mig.

Ibland känns det som jag inte platsar någonstans, varför är jag så udda, varför är det bara fel på mig?

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela