Jag är inte gravid, jag är bara tjock!

Om livet, träningen och att försöka vara nöjd med sig själv. Jag är en 3 barns mamma med barn som föddes 2006, 2008 och 2015.

....

Publicerad 2018-02-03 09:10:00 i Otaggad,

Ska man ha något gjort då man göra det själv..
Åker ner själv på onsdag för utredning..
Fick även tips om Candida ett sorts svamp som lever i tarmen.. Men verkar inte vara det.. gjorde något spott test 😂 låter super dumt men googla på det..

Hoppas på en bra helg.. tycker jag bara bryter ihop för minsta lilla nu för tiden.. gick bra hos psykologen ska jobba med att försöka ta reda på vad jag har för känslor i kroppen när jag blir ledsen och saker händer..
Jaja vi får väl se..

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela