Jag är inte gravid, jag är bara tjock!

Om livet, träningen och att försöka vara nöjd med sig själv. Jag är en 3 barns mamma med barn som föddes 2006, 2008 och 2015.

Bio och mat

Publicerad 2018-02-17 10:15:48 i Otaggad,

Igår stod bio och mat på schemat.. fiffty shades of..... God mat på bistro och sen bio. Väldigt bra film. Älskar slutet!
Men idag är jag helt slut. Vet inte om det är att jag var iväg igår kväll eller om det är för jag blir så trött på min familj. Vi får frallor hemlevererat varje lördag det är två vanliga 2 ost och en sportfralla. Jag tycker sportfralla är godast ändå ska dennis tvinga att barnen får äta den. Alla måste ju få den.. Angelina gillar inte alls den men nu måste hon sitta och äta upp den.. Vi vet ju det varför ska hon då ha den speciellt när jag tycker den är godast. Men jag orkar inte.. ibland känns det som han bara ställer fråga efter fråga för han vet att ingen kan svara eller argumentera emot tillslut. Älskar han så fruktansvärt mycket.

Beställde ett hållningskoriskerande *stava* linne innan jul fick den i veckan men tror den är lite stor för känns inte alls som den rätar upp mig. Men eftersom det var sådant krabb att få den så känns det inte så spännande att skicka tillbaka den.
Borde träna men får inte till det alls.. Alla säger det är bara att sätta i gång men går verkligen inte.
Trycker i alla fall inte lika mycket godis och sånt.. kan nöja mig med några bitar nu. Jätte skönt.. och fast jag gått upp lite i vikt fick jag höra att jag ser smalare ut. Hoppas verkligen den tycker det och inte säger så bara för att vara snäll.
Så tråkigt att man har så skev kroppsuppfattning om sig själv.. önskar så jag bara mådde bra och var nöjd som det är.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela