Jag är inte gravid, jag är bara tjock!

Om livet, träningen och att försöka vara nöjd med sig själv. Jag är en 3 barns mamma med barn som föddes 2006, 2008 och 2015.

Tandläkare

Publicerad 2018-08-14 09:43:44 i Lifeisabitch,

Att det ska vara jävligt att laga tänder:/ en fraktur lagad, nästa gång blir det hålet som ska lagas. Är helt bedövad i käften nu. Skulle ut och röra på mig men har verkligen ingen lust. Är helt slut, låg och spände mig i undersökningsrummet, kändes som en panikattack var på väg. Tur att sköterskan var omtänksam och tog hand om mig. Nu är jag äntligen hemma igen! 

Varför kan man inte bara få må bra och ha det bra? Varför ska allt kännas så jobbigt, 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela