Jag är inte gravid, jag är bara tjock!

Om livet, träningen och att försöka vara nöjd med sig själv. Jag är en 3 barns mamma med barn som föddes 2006, 2008 och 2015.

jeans

Publicerad 2018-08-27 19:48:46 i Livet,

Har ju Levt i leggings, shorts eller inget alls ett par månader nu. I morse tog jag på jeansen. Fy vad trånga :/ måste verkligen in till stan i morgon och köpa nya, något par i alla fall. De som redan var trånga innan sommaren har jag inte ens vågat prova 🙈

Igår var vi på barnens gård med Vanessa och Veronica. Super kul. Mindre kul att när jag skulle göra en volt på studsmattan där landade jag fel på min nacke. Så idag har jag ont.... 
Fick även reda på att pappa sagt upp sig, så tröttsamt. Han är ju så långsynt. På ett sätt vill jag ringa och skälla på honom, ett annat säger jag ska strunta i det. Jag har så mycket annat. Varit helt slut några dagar nu, höst depression? Eller bara att det är mycket just nu? 

Ikväll tänder jag lite ljus och ska mysa med en stor kopp te! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela