Jag är inte gravid, jag är bara tjock!

Om livet, träningen och att försöka vara nöjd med sig själv. Jag är en 3 barns mamma med barn som föddes 2006, 2008 och 2015.

Cysta- ej för känsliga läsare

Publicerad 2018-08-16 21:57:52 i Allmänt, Lifeisabitch,

hatar min kropp. Va ju på gyn i går hon sa jag hade en ganska stor cysta på ena äggstocken. Hon sa även att det såg ut som att det dröjer innan mensen kommer, men idag var det som "vattnet gick" fast det var mensen som kom😒 
Som ett nigarafall... 
såklart är man dum och googlar på det, slutar alltid med att man tror man har cancer i hela kroppen. 

Men kan det vara en cysta som "spruckit" när jag fått nigarafallen ? 
Plus att i bland blöder jag gammalt levrat blod, är det en chokladcysta oxå? Haha ja på 1177 hette det faktiskt så. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela