Jag är inte gravid, jag är bara tjock!

Om livet, träningen och att försöka vara nöjd med sig själv. Jag är en 3 barns mamma med barn som föddes 2006, 2008 och 2015.

Trött men kan inte sova.

Publicerad 2018-04-29 22:09:59 i Otaggad,

Är jätte trött men kan inte sova. Ändå har jag faktiskt tagit en promenad idag. Jag sov super dåligt natten som var. Undrar vad jag grubblar på omedvetet ?
Något måste det ju vara? Eller är det fullmåne kanske ?

På tal om annat.. tappade min mobil i golvet här hemma. Så klart så sprack lite av skärmen. Tror faktiskt om jag nu måste säga något negativt om Samsung är att skärmen inte är lika hållbar som på iphone. Eller så har alla skärmar blivit sämre. Har försäkring på den men ändå sur självrisk.

Såg annons på Facebook om cykel på köpet från wellness studio men när jag kollade nämre så ströks cykel och sommaren skrevs dit i stället. Undra om jag kommer träna mera denna omgången om jag nu blir medlem.. Nä tror nog inte det. Det är synd man inte får tummen ur hemma. Har ju faktiskt lite av varje här...
Bättre jag sparar de pengarna.

I morgon är det jobb, hoppas på en lugn dag. Senare på kvällen ska vi grilla lite med Maria och co. Ska bli trevligt, tror minsann vi ska korka upp 43an.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela