Jag är inte gravid, jag är bara tjock!

Om livet, träningen och att försöka vara nöjd med sig själv. Jag är en 3 barns mamma med barn som föddes 2006, 2008 och 2015.

Hatar

Publicerad 2018-04-20 22:30:49 i Livet,

Hatar verkligen resorna till Kalmar för att lämna barnen. Undrar om de någonsin klarar åka tåg och buss själva :/
Så synd att det inte går att få färdtjänst dit. Det är ju deras pappa och angelina borde ju bli beviljad färdtjänst. Tycker reglerna är så konstiga och luddiga.
Körde inom sjukhuset en sväng på hem vägen, så skönt att ha Johanna och tyr på hemma plan. Så Skönt att ses och få prata av sig med henne ♡

Tog en mjukglass innan men blev inte alls dålig.. den var ju inte mjölkfri. Varför funkar det ibland men inte alltid ? Borde kanske kolla upp det där men gissar de inte vill ta prover osv. Vore smart nu när jag har frikort men ska nog inte lägga energi på det. Varit så fruktansvärt trött nu i flera dagar. Torsdagen var nog värst. Behöver verkligen fylla på mitt energi konto är nog väldigt mycket minus. Men så skönt att faktiskt bli medveten om det.
I morgon ska mannen hjälpa sin far och sätta upp husvagnen och söndag ska han jobba. Skönt jag bara har jamie hemma. Men vad ska vi hitta på?

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela