Jag är inte gravid, jag är bara tjock!

Om livet, träningen och att försöka vara nöjd med sig själv. Jag är en 3 barns mamma med barn som föddes 2006, 2008 och 2015.

Drömmar

Publicerad 2018-04-23 22:10:14 i Livet,

Hatar att man inte kan kontrollera sina drömmar. I natt drömde jag om en bekant till min man. Jag var otrogen mot min man med hans kompis. Känns jätte hemskt.

Dagen på jobbet har gått bra. Vi har haft 4 barn som mest på vår avdelning. Fick skicka hem en som hade feber och var jätte förkyld.
När jag hade slutat la jag mig i soffa i personalrummet och sov en stund. Sen vidare på föreläsning. Den var himla bra faktiskt. Kände igen hennes röst men inte förrän jag googlade på henne som jag fattade, hon har ju en podd med Mia Törnblom som heter självklart. Underbar podd. Föreläsningen handlade om arbetsglädje, en riktigt bra föreläsning var längesen jag skrattade så mycket. Men kändes som jag är den som gnäller mest på jobbet, vilket enligt stielli är negativt på jobbet och man drar ner alla andra. Nu sa mina arbetskamrater att jag inte gnäller utan pratar för jag behöver. Men har svårt att släppa tanken på att alltid när någon frågar mig hur det är så här det hänt något.
Men var går gränsen mellan gnäll och behovet att prata av sig ?

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela