Jag är inte gravid, jag är bara tjock!

Om livet, träningen och att försöka vara nöjd med sig själv. Jag är en 3 barns mamma med barn som föddes 2006, 2008 och 2015.

Tankar

Publicerad 2017-10-24 00:29:48 i Livet,

Tankarna snurrar.. kan inte somna.
Chefen vill prata med mig om framtiden, funderar på att inte göra de där proven och försöka se jobbet ur en annan vinkel. Mannen tror inte jag kommer må bättre bara för jag byter jobb.
Min underbara vän och granne sa till mig att se det tvärt om.. att jag är mest anställd för att fixa det administrativa och i andra hand vara med barnen, det är ju så det är nu. Ska se om jag kan gå ner i tid och vara på småbarn i stället så blir det inte lika likt min hemmiljö.
Just nu känns det bra.. tack alla underbara människor runt mig..

#brytaihopsenuppigen

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2017-10-24 06:28:25

Du kanske bara ska pausa allt sökande efter annat ett tag :) då kan du ju börja i åryd 😚

Postat av: Anonym

Publicerad 2017-10-31 17:02:09

Önskar dig all lycka🌸

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela