Jag är inte gravid, jag är bara tjock!

Om livet, träningen och att försöka vara nöjd med sig själv. Jag är en 3 barns mamma med barn som föddes 2006, 2008 och 2015.

Bajs

Publicerad 2017-10-06 21:45:00 i Allmänt,

Bajs liv!
Jag vet hur jag ska göra för att gå ner i vikt, varför är det så svårt att komma till skott ? Är socker min drog? De andra i familjen har ju andra tyngre "riktiga" droger.
Varför ska det vara så svårt? Varför tar man inte bara tag i det och kör.. Varför skulle jag byta medicin när jag gått ner så mycket?
Varje gång jag börjat träna mycket eller ändrat kosten så här mensen kommit var och varannan dag och jag avskyr verkligen när jag blöder. Hate it!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela