Jag är inte gravid, jag är bara tjock!

Om livet, träningen och att försöka vara nöjd med sig själv. Jag är en 3 barns mamma med barn som föddes 2006, 2008 och 2015.

Jobbigt

Publicerad 2017-11-11 22:18:15 i Livet,

Usch vilken kass stämning det var på kalaset.. mamma satt och "sov" en stund 😫 men det brukar ju farmor göra så är väl okej. Eftersom mannen ville stanna blev det sent.. nu ligger jag äntligen i sängen, hoppas på en bättre dag i morgon och hoppas tiden går snabbt några veckor nu.

Satte mig faktiskt brevid mamma och visade bilder från bröllopet. Jag såg att tårar rullade ner för hennes kinder men jag ville visa henne eftersom hon missade det. Det känns verkligen som hon ångra att hon missade det. Men nu är det som det är och jag kommer hålla mitt ord att jag vill se ett negativt papper.

Usch nä nu ska jag försöka sova hoppas på en bättre dag i morgon

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela