Jag är inte gravid, jag är bara tjock!

Om livet, träningen och att försöka vara nöjd med sig själv. Jag är en 3 barns mamma med barn som föddes 2006, 2008 och 2015.

Ostbricka

Publicerad 2017-07-30 00:31:41 i Allmänt,

Ostbricka, gott att dricka och trevligt sällskap stod på schemat i kväll. Underbart att få prata av sig. Min "halvsyster" som inte är min halvsyster var här, är så skönt att vi fått kontakt igen. Hennes pappa och min mamma bodde ihop i flera år när vi var små. Tyvärr gick han bort när vi skulle fylls 13, (har jag för mig)

Nu ska jag krypa ner och det är min tur att sova i morgon 😀, hoppas bara jag kan sova. Många gånger är det så att man får sova så kan man inte.

Natti natti

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela