Jag är inte gravid, jag är bara tjock!

Om livet, träningen och att försöka vara nöjd med sig själv. Jag är en 3 barns mamma med barn som föddes 2006, 2008 och 2015.

Ett samtal...

Publicerad 2017-02-25 20:33:35 i Lifeisabitch,

Tänk att ett samtal kan få hela dig att rasa..
Jag visste ju hon skulle ringa...
Mamma ringde, hon var jätte ledsen.. för allt med morfar. Hon hade ringt ambulansen men valt att inte följa med in utan diskade och städade klart hos honom..
Är alltid lika jobbigt att prata med henne. Saknar henne så.. vill ha min mamma! Men hon har bollen, det är hennes val.. men jag är så ledsen att hon är så ensam.. hon frågade om vi behövde hjälp med bröllopet ♡ då brast det... Nu sitter jag här och tårarna bara rinner och rinner... en mamma ska ju hjälpa och stötta en... inte vara dålig för sin dotters familj... Jag önskar sååå att hon blir ren.. att hon redan är ren... Jag vill ha min mamma tillbaka..

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela