Jag är inte gravid, jag är bara tjock!

Om livet, träningen och att försöka vara nöjd med sig själv. Jag är en 3 barns mamma med barn som föddes 2006, 2008 och 2015.

Det går bra nu

Publicerad 2017-12-25 11:29:14 i Allmänt,

Morgonen har varit som en dans på rosor fast man inte fått till det ;-)
Just nu mår jag bra, julen är över och snart ett nytt år.
Hoppas på flera toppar än nedgångar nu. Någongång måste det ju vända. Sen skulle man bara försöka ta tag i kroppen. Vet ju att man mår bättre av att röra på sig, varför är det så svårt då?

Idag kommer morbror med familj och på fredag kommer faster och kusinen och hälsar på oss.

På nyår blir det fullt hus 10 vuxna och 9 barn här. Maten är beställd nu i alla fall blir nog kanon bra.

Nu ska jag bygga lego med kevin.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela