Jag är inte gravid, jag är bara tjock!

Om livet, träningen och att försöka vara nöjd med sig själv. Jag är en 3 barns mamma med barn som föddes 2006, 2008 och 2015.

I morgon

Publicerad 2017-08-06 20:23:00 i Livet,

Jaha då var det dags i morgon börjar jag jobba på en ny förskola, ska bli jätte spännande. I september ska allt stå klart första månaden nu ska jag vara på avdelningarna som finns, plus planera för nya avdelningen.. kommer sakna alla fina människor i åryd men nu är jag taggad för att få vara med från början och starta upp helt nytt.

Alla barn är duschade i kväll. De har semester en vecka till med dennis men ska bli skönt att komma in i alla rutiner osv sen.

Hade varit kul om man kunde hålla sig lite och inte hetsäta så mycket. Fattar inte att det inte tar stopp.

Igår var jag ute med tjejerna. Mysigt, vi käkade på pinchos och kollade in skärgårdsfesten. Jag åkte 2 karuseller..det var verkligen inte i går jag åkte något. Första var bara kul men sen sen andra släng gungorna eller vad den nu heter.. den tog ju aldrig slut usch vad jag mådde illa..

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela