Jag är inte gravid, jag är bara tjock!

Om livet, träningen och att försöka vara nöjd med sig själv. Jag är en 3 barns mamma med barn som föddes 2006, 2008 och 2015.

Prov

Publicerad 2017-04-27 21:47:55 i Lycka,

Provet till utbildningen gick käpprätt åt helvete men vad gör det? Egentligen, är nog inte meningen gen jag ska plugga till det i år. Jag är här för något annat, säkert mycket viktigare 💖 Hoppas jag får komna på en intervjuv på försäkringskassan denna gången i alla fall. Jag kände mig inte så äcklad av mig själv idag.. Vilken skön känsla! Helgen är fullproppad med roliga saker och jag mår bra, eller ja förutom lite lite huvudvärk och yrseln, men jag tycker nog yrseln är mycket bättre idag än den var igår. Varför blir man yr? Och varför får man blodtrycksfall. I dag när jag hämtade Jamie på förskolan säger ebay läraren -vad tycker ni om att flytta upp Jamie till stora avdelningen till hösten 😣😥😫 Det skulle nog vara mera utmaning och så för henne men som hon klarar av hon leker ju bara med de som ska flyttas över till tellus i höst Min lilla bebis...

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela