Jag är inte gravid, jag är bara tjock!

Om livet, träningen och att försöka vara nöjd med sig själv. Jag är en 3 barns mamma med barn som föddes 2006, 2008 och 2015.

Döv...

Publicerad 2016-09-15 15:19:00 i Allmänt,

Jaha nu har vi varit på djursjukhuset och de har gjort e riktigt kontroll på zigge... Han är med mycket stor sannolik döv på båda öronen. Hon kunde inte säga till 100% men hon var rätt säker. Eftersom han hade lite lite vätska i ena örat men det var så lite så det skulle inte ha någon betydelse. Hans allergi och klådan ska vi göra ett sista försök med både kortison tabletter, bakteriedödande schampo och antibiotika. Funkar inte det har vi nog försökt allt och får tänka om det är ett vettigt liv att leva med klåda och tratten. Skönt att någon äntligen tagit det på allvar.... fast det kanske inte är det beskedet man vill ha. Känner mig så skyldig eftersom jag önskat han vore död ibland...

Såg en vän hade delat denna bild på Facebook, klockren.
 
Annars mår jag väl ganska bra.  Kände röklukt i bilen igen, kanske var mormor som var och kollade till mig. Hoppas på det ♡ i morgon skulle hon fyllt år, saknar henne så otroligt mycket. Blir nog en blomma och fika i minneslunden i morgon. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela