Jag är inte gravid, jag är bara tjock!

Om livet, träningen och att försöka vara nöjd med sig själv. Jag är en 3 barns mamma med barn som föddes 2006, 2008 och 2015.

Drömde

Publicerad 2016-10-29 07:40:38 i Livet,

Usch drömde en sådan hemsk dröm i natt... Nu var det längesen.. sambon var otrogen med sitt x :/ hatar när jag drömmer sånt... undrar varför om det är att jag börjar bli osäker på mig själv igen.
I drömmen så berättade sambon tillslut för mig att han hade haft sex med henne, jag blev skit arg fast jag redan visste. Så jag gick till henne och slog henne flera gånger i ansiktet... sen låg jag på magen i hallen med händerna över huvudet och väntade in polis.....

Tycker det är så jobbigt med mina drömmar när de är sådana eller när jag drömmer att jag sover men inte kan vakna och så kommer någon emot mig..

Undra vad det betyder.... borde vara min osäkerhet på mig själv...

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela