Jag är inte gravid, jag är bara tjock!

Om livet, träningen och att försöka vara nöjd med sig själv. Jag är en 3 barns mamma med barn som föddes 2006, 2008 och 2015.

Sista natten

Publicerad 2016-12-29 18:49:18 i Allmänt,

Sista natten på ett bra tag som personlig assistent.. kommer sakna mina papper och mina arbetskamrater.. finns nog inte bättre någonstans. 😍

Såg i tidningen att så klart hade någon kört drog- och alkohol- påverkad på samma gata där en jag känner bor... och den kommer nog från den jag känner.. eller skulle till den.. . Varför kan de inte få lite rejäla straff.. Så det förhoppningsvis lär sig någongång... fast det sägs att det är svårt att lära gamla hundar sitta...

Nyår... vi blir nog själva... känns jätte tråkigt men jag får väl skylla mig själv som gärna vill vara hemma.. tråkigt att folk inte prioritera oss någongång, vi som prioritera vänner hela tiden.

Klagodag! Usch vad jag kommer sakna mina arbetskamrater och "mitt" kontor... men ska bli skönt att slippa jobba helger... 
 

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2016-12-30 06:24:25

Skönt o slippa jobba helger 🤗👍// Sara Poopuu

Svar: Det ska bli jätte skönt :-)
integravidbaratjock.blogg.se

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela