Jag är inte gravid, jag är bara tjock!

Om livet, träningen och att försöka vara nöjd med sig själv. Jag är en 3 barns mamma med barn som föddes 2006, 2008 och 2015.

torsdag

Publicerad 2018-09-20 20:00:08 i Lifeisabitch, Livet, Otaggad,

Det spelar verkligen inte roll vad jag gör eller säger.. ingen ser eller hör. 

Idag är en sådan där dag man önskar man inte fanns. Tankar om cancer kom upp innan idag när vi hade föreläsning på jobbet. Vad allt hade varit mycket lättare om man faktiskt såg att man var sjuk. Eller om man bara försvann. 

Försöker hela tiden med allt. Men känner mig så ensam, utanför och att jag ständigt gör fel. 

Pappa med familj var i alla fall här och firade Angelina i dag. Äntligen! 

Är så trött och less på allt just nu. Jamie har studiedag i morgon, jag måste jobba då vi har planeringsdagar så svärmor ska sova över och passa jamie i morgon.. gillar inte alls att hon ska sova över, men men man får väl vara tacksam för hjälpen man får. 

💔

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela