Jag är inte gravid, jag är bara tjock!

Om livet, träningen och att försöka vara nöjd med sig själv. Jag är en 3 barns mamma med barn som föddes 2006, 2008 och 2015.

sova?

Publicerad 2018-09-19 04:25:00 i Livet,

Hatar det här... ligga vaken och bara vända och vrida. Mycket i huvudet. Hur kommer framtiden se ut? 

En ledsen angelina som trodde hon skulle bli firad av sin morfar men nä morfars fru hade andra viktigare saker för sig som att plocka svamp och lingon. 

Mitt högkostnads**** vad det nu heter har gått ut så nu måste jag börja betala medicinerna igen :/. Det är ju inte billig precis.. 

Fick massage igår. Skönt när hon var klar. Jag är jätte spänd i axlarna massor knutor. Plus att hon tog extra mycket vid ischiasnerven känns som jag kommer få blåmärken där.. Fast ingen som ser det ändå, ingen som tar i en eller uppskattar en... 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela