Jag är inte gravid, jag är bara tjock!

Om livet, träningen och att försöka vara nöjd med sig själv. Jag är en 3 barns mamma med barn som föddes 2006, 2008 och 2015.

jaha..

Publicerad 2018-10-08 19:37:50 i Allmänt,

Efter en helg hos deras pappa är allt upp och ner. Dagen för K har varit super jobbig, slutade med att min pappa fick hämta honom i skolan. Vet inte alls vad jag ska göra längre. Vill ju hjälpa honom och det förstår jag att resursen och läraren oxå vill. 

Sen berättade K, något om polisanmälan i den andra klassen, blir helt förvirrad. 

Fått ett uppdrag nu som godman men har inte fått veta något alls om huvudmannen :s inte ens vilken bank denne har, hur sjutton ska man då kunna gå till banken och att få alla uppgifter som behövs ? 

Dennis och jag tänker inte alls likadant när det gäller K. Han tror det bara är att säga till honom på skarpen och "straffa" utegångsförbud, ingen tv, ingen mobil osv. Men jag tror faktiskt inte det hjälper. Jo till vissa saker men jag tror k mår så psykiskt dåligt så han tar inte in "straffen" 

På tal om mobil. K's pappa tyckte mobilen han fick skulle stanna där uppe för att k aldrig har på den när han ringer, det var k's förklaring när jag frågade.. känns som han blir väldigt utanför om han inte alls har någon mobil, okej att han inte får ha den med till skolan och inte sitta med den hela tiden men han har ju skött det riktigt bra. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela