Jag är inte gravid, jag är bara tjock!

Om livet, träningen och att försöka vara nöjd med sig själv. Jag är en 3 barns mamma med barn som föddes 2006, 2008 och 2015.

Bättre

Publicerad 2018-05-14 22:59:30 i Otaggad,

Nu kan det bara bli bättre.. vår Tysklands resa till ett badland blev inställt. De vi skulle åka med har gjort slut och ville avboka, jag nämner till dennis i förbifarten att vi kanske inte heller ska åka. Han ringer direkt och börjar tjabba med kundtjänst. Till slut behöver vi "bara" betala 10%. Jag var inte jätte sugen på badland men att det inte blir något alls gör mig fruktansvärt frustrerad. Barnen har fått beviljad ledighet från skolan, jag har satt in vikarie för mig på jobbet, jag har ansökt om föräldrapenning.. skit jobbigt med dessa ändringar.
Till råge på allt. Jamie kräker ber hela sig och hela sin säng.... där rök min vilodag. Jag som verkligen hade behövt att vara ensam !

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela