Jag är inte gravid, jag är bara tjock!

Om livet, träningen och att försöka vara nöjd med sig själv. Jag är en 3 barns mamma med barn som föddes 2006, 2008 och 2015.

Spåra ur..

Publicerad 2018-01-31 21:09:26 i Lifeisabitch,

Kevin hade haft en dålig dag idag. 2 vänner ville vara med honom och leka på fritids sen kommer en pedagog in och undrar om någon vill vara med och göra lera. Båda två dissar kevin och han blir upprörd mest ledsen och besviken tror jag.. väl hemma blir han skit arg för han inte fick sitta med paddan.. slutar med att vi båda står och gråter..
Vad är det för fel på mig?

Jag bara äter och äter.. funderar att köra några veckor med fitline produkter.. det funkade ju faktiskt och när man fått bort det värsta suget kan man ju försöka äta lite? Egentlige tror jag inte att jag kan hålla vikten nere men en kickstart är ju aldrig fel. Detta har ju funkat.. Men tyvärr får jag laga 2st middagar eftersom reste av familjen inte äter massor konstigt.. Men usch jag vet inte.. Suck! Sova lite på saken... Jag som inte skulle handla massor denna veckan 😱😬😩

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela