Jag är inte gravid, jag är bara tjock!

Om livet, träningen och att försöka vara nöjd med sig själv. Jag är en 3 barns mamma med barn som föddes 2006, 2008 och 2015.

Vissa dagar

Publicerad 2018-08-08 19:27:11 i Allmänt,

Vissa dagar tänker man extra mycket 
 
Igår hade vi en toppendag hos mannens kompis med familj. Underbara barn ♡ synd bara att jag inte kan ge någon bra råd, något som funkar. 
 
Idag har vi varit på leklandet med fina vänner och deras barn. Jag har bara suttit och snackat skit medan barnen lekt själva. Skönt när barnen blir större så de sköter sig själva. 
 
Nästa vecka är det dags för jobb, ska bli riktigt skönt. 
Börjat med ny medicin nu men tror dosen är väldigt låg, så hoppas på en höjning. Inte känt något alls ännu. Jaja vi får väl se. 
 
Annars rullar det väl på som vanligt. Ikväll ska jag förhoppningsvis testa grannens utespa. Blir nog några cider oxå.. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela