Jag är inte gravid, jag är bara tjock!

Om livet, träningen och att försöka vara nöjd med sig själv. Jag är en 3 barns mamma med barn som föddes 2006, 2008 och 2015.

.....

Publicerad 2017-09-27 12:41:57 i Livet,

Några tuffa dagar med jobbiga tankar. Vad är rätt och vad är fel? Vad är bäst och vad är mindre bra?

Var på innebandy i går i alla fall! Super kul! Gud vad skönt att röra på sig! Sovit super bra i natt oxå.. hoppas det blir nästa tisdag med:-) verkar vara ett härligt gäng med tjejer.

Annars händer det inte mycket.. tappade mobilen i går med så skärmen gick sönder. Men går att använda den men har skickat och skadeanmält den och hoppas att få en ny. Bra med extra försäkring på den. Fast får betala 750kr i självrisk :/ sura pengar men det är ju ganska ny så det får bli så och jag får väl skylla mig själv som inte la ner den i fickan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela