Jag är inte gravid, jag är bara tjock!

Om livet, träningen och att försöka vara nöjd med sig själv. Jag är en 3 barns mamma med barn som föddes 2006, 2008 och 2015.

Usch

Publicerad 2017-06-30 09:56:43 i Allmänt,

Hemska dag! Varit på väg att börja gråta flera gånger idag! Sista dagen på åryds förskola. Kommer sakna alla så himla mycket. Jag är nog den enda som inte längtat till semestern för det betyder att jag inte kommer jobba med alla underbara människor här..

Visst känns de nya arbetslaget bra men det kommer aldrig bli såhär bra. Fick massor kramar från barnen och present av personalen.
 
Kan det bli så här bra igen? 
Jag vill så gärna komma tillbaka. Hade jag vetat att jag får plats hör igen hade jag lätt utbildat mig till förskollärare. Men det finns ju inga garantier tyvärr.
 
😨😱😢😭

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela