Jag är inte gravid, jag är bara tjock!

Om livet, träningen och att försöka vara nöjd med sig själv. Jag är en 3 barns mamma med barn som föddes 2006, 2008 och 2015.

Apt

Publicerad 2017-08-28 22:38:52 i Otaggad,

Öppning i morse, hem och vända sen apt.. nu har vi äntligen fått en barngrupp. Ska bli spännande, samtidigt som det är så rörigt. Ska bli skönt med en planeringsdag på onsdag. Det är ju papper eller sekreterare eller administration jag ska jobba med. Varför kan man bara inte få ett arbete för att arbeta med papper?

På hemmafronten har det varit ganska bra.. Därför det inte blir så mycket skrivet, man behöver ju inte få ur de positiva lika mycket som de negativa.

Började tänka på mamma efter ett samtal med en arbetskamrat..så tråkigt att människor väljer bort människor för droger och alkohol. Ja ja det är ju som det är.

Jag och mannen tyckte barnens pappa skulle köpa lite kläder som de alltid kan ha där uppe så de slipper släpa på sina väskor, vi erbjöd 1000kr men han ville inte ha de utan ville hellre han skulle slippa betala underhållet. Men nej tack.. så vi var och handlade kläder till barnen så hoppas han inte "glömde de någonstans på vägen.
Kevin hade inte alls haft det bra och han säger han bara åkerdit för att göra sin pappa glad 😬🤔 så ska det ju inte vara.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela