Jag är inte gravid, jag är bara tjock!

Om livet, träningen och att försöka vara nöjd med sig själv. Jag är en 3 barns mamma med barn som föddes 2006, 2008 och 2015.

Mormor ♡

Publicerad 2016-09-16 12:36:21 i Lifeisabitch,

Idag skulle mormor fyllt år, saknar henne så otroligt mycket men är så tacksam för den tiden vi hade. Ingen trodde du skulle gå bort först.... älskade mormor...

I dag är en tuff dag, har gjort min läxa men fick reda på att vår lärare är hemma och vabbar så jag kröp ner i sängen... saknar något så fruktansvärt mycket...
Tankar efter djursjukhuset igår... Jag känner mig så fruktansvärt hemsk som önskat livet ur vår fina vovve... Nu när livet kanske inte varar så länge till för han. Det verkade som sambon gett upp hoppet om honom och ställt in sig på att han kommer få somna in. Det hade varit skönt om jag inte var ensam och hoppades.

Ligger nog kvar i sängen en stund till... När jag hämtat barnen ska vi ner till minneslunden och hälsa på mormor...

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela