Jag är inte gravid, jag är bara tjock!

Om livet, träningen och att försöka vara nöjd med sig själv. Jag är en 3 barns mamma med barn som föddes 2006, 2008 och 2015.

Lördagen

Publicerad 2018-05-20 00:03:12 i Allmänt,

I dag har jag mått bra! Underbar känsla. Fast jamie gnällt och tjurar, så hela dagen blev försenad.
Köpte nya dynor till utemöblerna, visst vi har ganska nya men dessa gick ju i lila och bara 100kr för 5 stycken. Sen har vi tvättat bilen. Eller inte vi utan vi satt i en soffa och väntade så några andra både tvättade och städade den ;-) helt klart värt pengarna.
Åkte inom Åsa en sväng, alltid lika trevligt och bortskämd blir man oxå 😍

Väl hemma städade jag och Jamie huset. Vi hann sola lite oxå. Sen kom mannen hem och han fixade upp ute spa't. Ska bli så skönt att kunna krypa ner där.
Sen nu ikväll hyrde vi 1 filmer och jag höll mig vaken genom båda två?! En komedi och sedan Ted Gärdestad filmen.
Nu är det dags att krypa ner och hoppas man kan sova lite.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela