Jag är inte gravid, jag är bara tjock!

Om livet, träningen och att försöka vara nöjd med sig själv. Jag är en 3 barns mamma med barn som föddes 2006, 2008 och 2015.

Kaos

Publicerad 2018-05-04 06:47:53 i Lifeisabitch,

Ännu en natt med lite sömn :/ är så trött på att ligga vaken och snurra några timmar :/ har tänkt på mamma massor i natt, ska jag skicka ett brev eller inte? Vad ska jag i så fall skriva ? Det snurrar bara runt runt, speciellt på nätterna.

Idag har jag stängning skönt för då har jag både lunch och mellanmåls disken. Ska ha samtal med Jamies fröken med innan jobbet.

Missuppfattar man mig så mycket ? Så trött på allt tjabb hela tiden även på att jag inte kommer ihåg saker som jag tydligen säger......

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela