Jag är inte gravid, jag är bara tjock!

Om livet, träningen och att försöka vara nöjd med sig själv. Jag är en 3 barns mamma med barn som föddes 2006, 2008 och 2015.

Bosön

Publicerad 2018-05-11 20:40:48 i Otaggad,

Snart är dagen vid sitt slut. Skönt att lägga sig ner nu. Massor väntan började med att fixa pass till barnen, var typ den enda tiden som var ledig så vi hinner få de innan Tysklands resan. Sen invänt flyg och taxi.. när vi kon fram var det bara snabbt upp på rummet och sen sätta upp tipsrundan, fast det var en skön promenad. Teater middag och bad har sedan stått på schemat. Tur dennis badade så jag slapp. Mår illa av synen av mig själv i badkläder.... Snart ska barnen sova men de varvar ner med mobilerna och paddan just nu.

I morgon är det årsmöte och jag ska lämna över alla sekreterar saker. Sen är det mest mys med familjen, kinderäggs jakt, den årliga fotbollsmatchen och senare disko, tyvärr mello tema. Men men bara att bita ihop.
Allt känns så jobbigt I dag och massor folk överallt..

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela