Jag är inte gravid, jag är bara tjock!

Om livet, träningen och att försöka vara nöjd med sig själv. Jag är en 3 barns mamma med barn som föddes 2006, 2008 och 2015.

Ändringar

Publicerad 2018-07-26 22:08:36 i Livet,

Hatar ändringar.. I morgon Skulle jag badat med några kompisar. Men dennis hade bokat med sina bröder och familjer att vi skulle till bjärnö och åka bräda, bada och sola. Så jag fick snällt avboka med vännerna.. Bara det att nu kunde helt plötsligt inte mannens äldsta bror och hans familj. Blir så fel för mig när det blir ändrat så. Nu hade jag ju inte behövt avboka bad med vännerna :/.
Alltid är det något.

Så varm i dag men nu har jag tagit en dusch med kaffeskrubb och avslutade med kallt vatten. Var riktigt skönt.. Men ingen lust alls att åka ut till bjärnö i morgon längre...

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela