Jag är inte gravid, jag är bara tjock!

Om livet, träningen och att försöka vara nöjd med sig själv. Jag är en 3 barns mamma med barn som föddes 2006, 2008 och 2015.

Onsdag

Publicerad 2018-08-15 19:59:25 i Livet,

Jaha en dag till som gått och snart är slut. Ska försöka orka en promenad innan dusch och läggedags. Verka inte bli någon innebandy i morgon kväll :/ jag som var så taggad. 
Varit på gyn idag, hon tyckte jag skulle ha kopparspiral för att slippa blöda men jag vågar inte sätta dit någon, min livmoder tapp är ju ganska ärrig. Så ska prova p-piller men bara äta sockerpillrena var tredje månad. Hoppas det funkar min kropp är ju som den är. Hade även en ganska stor cysta på äggstocken men det skulle inte vara något farligt. Hon verkade himla bra fat samma doktor som träffade Angelina så kändes lite konstigt. 

Varit så himla trött idag efter jobbet, blir sängen tidigt idag. I morgon ska Angelina följa med till jobbet, fast alla säger det är okej känns det inte riktigt bra men jag orkar inte jaga barnvakt, Kevin ska följa med på fredag. Hatar när de inte har studiedagar samtidigt. Det är jätte bra och lärorikt med studiedagar/planeringsdagar men  med 3 barn och olika dagar för det mesta blir det jobbigt att hitta barnvakt mm. 

Jag mår nog lite bättre idag. Fast det har varit full rulle och lite till. Fast googlar på elcyklar och sängar, skit! varför känner jag att jag måste ha något så dyrt?! Varför har jag fått det på hjärnan? Är det diagnosen och rastlösheten som pratar?  

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela